Dierenvilla & COVID19

Update 22-05-2020

Vanaf zaterdag 30 mei 2020 openen wij onze showroom weer volgens reguliere openingstijden maar wij vragen u eerst aandacht voor het onderstaande.

COVID-19 informatie en maatregelen

Heeft u enige vorm van gezondheidsklachten en/of heeft u het vermoeden dat u in aanraking bent geweest met een besmet persoon? Dan vragen wij voor uw en onze veiligheid om een andere keer te komen. 

Is bovenstaande niet van toepassing en komt u langs? Dan vragen wij uw aandacht voor het volgende:

  • Kom indien mogelijk alleen of met maximaal 2 personen
  • Desinfecteer uw handen bij binnenkomst (middelen stellen wij ter beschikking)
  • Wij hanteren een beleid van maximaal 6 klanten op hetzelfde moment waarbij wij géén uitzonderingen maken 
  • De deur is gesloten en word voor u geopend (om ons 6 personen beleid te kunnen naleven) 
  • Houd minimaal 1,5 meter afstand van andere klanten en/of medewerkers
  • Graag gepast contant betalen

Omdat wij veel klanten verwachten willen wij u langs te komen met de intentie om iets te kopen. U bent van harte welkom en wij willen iedereen te woord staan en helpen maar voor oriënterende interesse vragen wij u om vooraf telefonisch of via de mail uw vragen te stellen.

Openingstijden showroom:

Maandag tot vrijdag (m.u.v. zon-en feestdagen) van 10.00u tot 16.00u.

En de eerste & laatste zaterdag van de maand van 10.00u tot 14.00u. 

 

Leveringen:

Vanwege het coronavirus (COVID-19) hebben onze leveranciers en vervoerders meer tijd nodig om bestellingen te verwerken en/of track & trace mails te versturen.

Wij hebben de afgelopen weken gemerkt dat dit veel onduidelijkheid met zich mee heeft gebracht. Daarom vragen wij u om even te lezen wat wij hieronder hebben geschreven zodat u weet wat er speelt!

- Bestellingen worden, op basis van ónze levertijden (staat boven bestellen bij het product) verzonden. Mochten er afwijkingen, vertragingen zijn vanuit dierenvilla, laten wij u dit weten d.m.v. een mail of telefoontje.

- DPD heeft vooralsnog geen structurele vertragingen. Natuurlijk heeft ook DPD last van COVID-19 en de werkzaamheden die anders in zijn werk gaan nu. Hierdoor kán het voorkomen dat de levering langer kan duren als u normaal van ons gewend bent. Wij hopen op uw begrip.

- Als u géén track & trace code heeft ontvangen betekend dit niet dat het niet verstuurd is. U ontvangt uw track & trace-code op het moment dat uw zending de eerste scan krijgt op de depots van DPD. Vanwege de enorme stijging van het aantal online bestellingen kampen vervoerders met achterstanden waardoor uw zending pas later een scan krijgt, dit resulteert bij u in het later ontvangen van track & trace-codes. Wij vragen u daarom 2-3 werkdagen te wachten voordat u contact opneemt met ons.

- Wanneer uw zending uit 2 of meer pakketten bestaat levert DPD dit vaak op verschillende dagen vanwege achterstanden op depots.

- DPD doet ook aan contactloos bezorgen. Dat betekend dat DPD uw pakket aftekend met hun handtekening (dit is bekend bij ons). Check dus goed wanneer de levering bij u is aangeboden of u álle verzendingsnummers ontvangen heeft. Het kan namelijk zijn dat er 1-2 dagen later nóg een pakket vanuit ons word geleverd.

 

Dierenvilla & COVID19